livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av Mimmi - 13 oktober 2022 19:34


Mjau, idag fick jag en present av Matte.
Hon tyckte att jag behövde röra lite på mig och inte bara ligga bredvid henne.
Så jag fick en larv.
Eftersom jag gillar att larva mig med larvar...
Den här är i hårdplast och i flera segment så den kan böja sig.
Jag blev väldigt pigg på en gång och visade den runt i lägenheten.
Inte bara en utan flera gånger.
En liten larv kan ju irra bort sig utan ordentlig lokalkännedom.
Och jag vill verkligen inte att den går vilse eftersom den är så roligt.
Så nu har jag rört på mig så det räcker ett tag.
Mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards