livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 18 januari 2023

Av Mimmi - 18 januari 2023 21:50


Mjau, ser ni vad jag ser?
Det här var min gamla header till bloggen ju!
Det var nog fyra år sedan den byttes ut mot den som jag har nu.
Fyra år med den gamla och fyra år med den nya.
Det kanske är dags att förnya den igen.
Visst är den fin?
Men den nuvarande är också väldigt fin.
Tro nu inte att Matte har fixat den.
Hon har faktiskt ingen aning hur man gör.
Det är snälla Emma som har gjort båda två.
Visst är hon duktig?
Tänk att jag var skyggis på alla dessa första bilderna.
Och tänk att jag har bloggat i nästan åtta år!
Fast det bara skulle bli en skyggis-blogg.
Ibland undrar jag faktiskt om jag ska fortsätta.
Har jag verkligen något kvar att jama om?
Men utan blogg blir det svårt med mjauktioner.
Så jag fortsätter väl lite till.
Mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards