livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 30 november 2022

Av Mimmi - 30 november 2022 20:49


Mjau, nu går det lite trögt om ni frågar mig.
Idag har det bara kommit in ett enda bud.
Det är Britt-Inger som har höjt sitt bud till 300 kronor.
Jag tänker inte dra alla andra oförändrade elva bud ikväll.
Bara så ni vet.
Även som bloggkatt ska man se till att att inte överanstränger sig.
Men jag hoppas att det finns lite mer att uppdatera imorgon kväll.
Och ja, ni förstår säkert att katterna hos Kattstödet Gotland förväntar sig en riktigt fin julklapp?
Därför tänkte jag att alla som lägger ett bud på 400 kronor eller mer får med en liten överraskning tillsammans med vinsten.
Det vill ni väl inte missa?
Mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards