livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 20 november 2017

Av Mimmi - 20 november 2017 20:15


Då är det äntligen här.

Det nionde och sista paketet.

Sen kan ni buda så det susar i öronen!

Hittills ser det ut så här:

Paket 1 220 kr, Anna

Paket 2 400 kr, Tommi

Paket 3 300 kr, Smiley

Paket 4 500 kr, Cornelia

Paket 5 250kr, Saga

Paket 6 400 kr, Smiley

Paket 7 200 kr, Charlotta

Paket 8 300 kr, Agneta


Paket 9:

Det absoluta julpakete!


 

Här finns allt och lite till för en underbar jul.

En stor julstrumpa att hänga upp och fylla med godis och presenter till katten.


 

Julgranspynt i form av katter att hänga i granen - eller på ett annat säkert ställe...

Ett söt fodral för busskortet eller annat.


 

Sockor där katten ser ut som om den precis har fått syn på julgranen.

Och naturligtvis en både kattig och julig disktrasa.


 

Dessutom två pepparkaksformar i form av en sittande och en stående katt som tar julbaket till nya höjder!


 

Och så har vi höjdpunkten - den kattigaste God Jul-önskning du kan hitta!

Kan hängas med fördel på ytterdörren men gör sig även fint inomhus.


 

Och som extra plus: fem ursöta presentpåsar som Matte helst skulle vilja ha själv...

Hon hade gömt undan dem men som tur är hittade jag dem i alla fall!


 

Följd av ett julkort med vit katt.


 

Utropspris 250 kronor eftersom det är lite extra allt.

Då har ni sett allt som går att se.

Nu hoppas jag att budgivningen kommer igång på riktigt!

Var inte blyga nu.

Man får buda över vänner och familjemedlemmar.

Man får till och med höja sitt eget bud.

Men man bara måste buda!

Mjau!

Jag väntar med spänning.



Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards