livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 16 november 2017

Av Mimmi - 16 november 2017 21:15


Här kommer julpaket nummer 5.

Det sista paketet som går till Södertälje katthem!

Men det betyder inte att paketen är slut.

Alla paket från och med imorgon går till Remingtons kattlya istället.

Men julpaket som julpaket.

Alla är lika fina och alla pengar går till behövande katter.

Det är det som är viktigast!

Dessutom hoppas jag ju påatt ni som minst fördubblar utropspriset...


Paket 5:

Ett paket med klös!


 

Det här paketet är Mattes personliga favoritpaket.


 

En supersöt disktrasa, ett klistermärke som varnar för katthår, den kaxiga katten i tyg som tål stryk...

Dessutom en vägg-/skåp-/dörrdekal i svart som berättar sanningen för alla.

Och en mini-hamster med batteri som inte bara rör sig utan - passande nog i dessa mörka tider - har ett lyse i nosen samtidigt!


 

Men det tar inte slut där.

En grön sked till kattmaten och catnip-drops.

Och som höjdpunkt - den fyrfaldige utformningen av chat noir! Fickspegel, kylskåpsmagnet, plåtask och notisblock!!!

Vem vill inte ha det?


 

Naturligtvis följer det med ett julkort med en svart katt, passande nog...

Utropspris 200 kronor.


Jag har fått in några fina bud igår.

Hoppas att det även rör sig idag!

Mjau!!!


Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards