livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 13 december 2015

OMG

Av Mimmi - 13 december 2015 23:30


Stoppa pressarna!!! 

Matte och jag har precis delat soffan! 

Bara några minuter, men i alla fall. 

Jag låg i ena änden och så kom Matte och satte sig i den andra änden. Lite på kanten. 

OCH JAG LÅG KVAR! 

Nu börjar det bli julstämning här hemma...  

 

Av Mimmi - 13 december 2015 13:00

Det har varit en ansträngande dag det här.

Leka med min nya present.

Nosa på Mattes luciafigurer.

Busa och rusa runt i största allmänhet.

Så nu ska jag bara hänga och softa...  

Av Mimmi - 13 december 2015 10:00

 

Tydligen är det Lucia idag.

Vet inte helt säkert vad det handlar om.

Så mycket nytt i år!

Och Matte vägrar sjunga för mig då hon har så hemsk ont i halsen.

 

Hon fick i alla fall en mycket fin present idag, det är vi överens om. (Kommer från kattstallet)

Och jag kan säkert tassa ner dem inatt och kolla hållbarheten...

Själv fick jag den här:

 

Den har en pingla i huvudet så det blir nog kul att slänga runt den!


Av Mimmi - 13 december 2015 08:00


Matte?

Visst fortsätter vi med våra presentsöndagar?

Du vet väl att det är söndag idag?

Kom igen nu då!

Vaddå sovmorrgon?

Vad tråkigt du är!

 

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards