Direktlänk till inlägg 1 mars 2017
Nu ska ni få ett tips om hur man kan reta sin servicepersonal...
Allt handlar om att invänta den rätta tiden!
Det gäller att vänta tålmodig.
Vänta tills din personal har borstat tänderna.
Rensat kattlådan.
Lagt sig i sängen.
Fibblat klart med telefonen.
Smort in händerna ordentligt.
Släcker sänglampan.
Lägger sig tillrätta.
Slappnar av.
Känner sömnen komma...
DÅ!
Precis då ska ni slå till!!!
Bästa effekt nås när lådan står i hallen och sovrumsdörren är öppen.
Precis då är det läge att konsultera lådan och lägger en riktigt illaluktande nummer två...
Det tar bara några sekunder för lukten att nå sovrummet.
Personalen kommer att stöna.
Dra täcket över huvudet.
Men sedan kommer ihåg att vattnet kommer vara avstängd hela kommande dag.
Så under många djupa suckande kommer personalen att kravla upp sig ur sängen, tända lampor och rensa lådan.
Det är av yttersta vikt att du iakttar detta någrann!
Om du inte kan hejda din skratt får du dölja den med framtassarna.
Servicepersonalen kommer efter vissa vattenbaserade ritualer dimpa ner i sängen igen.
Funderingar om ny handkräm kommer dissas.
Hon lägger sig tillrätta.
Vänta några minuter.
Sen går du på lådan igen.
Visserligen bara för att kissa.
Men servicepersonalen kommer få ett mindre psykisk sammanbrott i tron om att du tänker göra samma sak en gång till...
Mission completed.
Mjahahahahau..................!!!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |||
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |||
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | |||
27 | 28 | 29 | 30 |
31 | |||||
|