livet-enligt-mimmi

Direktlänk till inlägg 6 september 2015

7 månader

Av Mimmi - 6 september 2015 08:30

 

Idag firar Matte och jag 7 månader tillsammans!

Åh, vad mycket kärlek!

Och dagen till ära har Matte hjälpt mig att tassa ihop några fina fotokollage för att visa hur älskad jag är.

 

Om ni är lika älskade eller älskar någon mjausingen mycket så kan ni göra egna bilder på FotoFaceFun.com

Det är rätt kul att leka med...

 

Nä, hörru Matte, nu ska vi fira!

Du har lovad mig något extra gott!

Hur var det med räkor nu igen?


 
 
Ingen bild

Catlovrr

6 september 2015 09:30

Grattis till sju fina månader tillsammans. Tänk så bra du jag menar Matte fått det sedan ni träffades! 😃

Mimmi

6 september 2015 09:48

Ja eller hur! Hon kan verkligen skatta sig lycklig! ;)

 
Ingen bild

Catlover

6 september 2015 09:58

Glömde ju skriva att det var jätte fina bilder du gjort med lite hjälp av Matte.

Mimmi

6 september 2015 10:05

Vi lekte lite på datorn igår, Matte och jag...

 
Cija

Cija

6 september 2015 18:43

Att bara säga ordet "räkor" här får min katt att gå igång direkt med spetsade öron så just nu är jag tyst och låter dig njuta av dina räkor utan att min katt kommer farande och äter av dem :D

http://cija.bloggplatsen.se

Mimmi

6 september 2015 19:40

De är uppätna för länge sen! Det brukar gå förvånansvärd fort...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - Söndag 28 april 19:52


Mjau, nu är det äntligen balkongväder. Och visst är jag ute. Men inte lika mycket som jag trodde. Jag är ute lite korta stunder här och där. Men mest är jag ute när även Matte är ute. För jag vill helst vara där hon är. Och Matte har in...

Av Mimmi - Lördag 27 april 13:30


Mjau, som ni kanske lade märke till så låg bloggen nere igår. Det var fruktansvärt irriterande! Jag upptäckte det precis när jag hade swishat 3830 kronor till Änglakatten. För då ville jag ju berätta det för er. Och så gick det inte. Jag ...

Av Mimmi - Torsdag 25 april 21:03


Mjau, nu är det dags att säga GRATTIS till vinnarna. Naturligtvis var Matte sen med att plocka fram förpackningar och väga och kolla porto. Och naturligtvis måste de flesta tavlor packas extra noga för att inte gå sönder. Till slut har hon ko...

Av Mimmi - Onsdag 24 april 21:20


Mjau, nu är det sista chansen att lägga tassarna på en av de fina tavlorna i mitt galleri. På torsdag klockan 20 är det för sent. Sista chansen att erövra ett av dessa underbara mästerverk att förgylla ditt hem. Här kommer sista uppdateringen...

Av Mimmi - Tisdag 23 april 20:51


Mjau, nu är det bara två dagar kvar på mitt pop-up-galeri. Sedan stängs den imaginära lokalen. Inget varar för evigt. Speciellt inte en mjauktion. Eller en godisbit... Men ni kanske vill veta budläget? 1) 200 kr, Malte 2) 250 kr, Åsa ...

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards