livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 10 juli 2021

Av Mimmi - 10 juli 2021 21:44


Mjau, som ni kanske har lagt märke till så har bloggplatsen legat nere hela dagen.
Men nu är den tillbaka!
Så jag tänkte berätta att vinstchans 2 är slutsåld och en vinnare har dragits.
Men annars finns det en hel del lotter kvar.
Så ni har fortfarande chansen att köpa lotter och vinna fina saker.
Och samtidigt hjälpa Yvonne och hennes katter med veterinärskostnaderna.
Sedan tänker jag faktiskt ta paus med välgörenheten till slutet av augusti.
Lite semester behöver jag också unna mig.
Jag är ju bara en liten katt som vill ligga i en koja på balkongen och njuta av livet.
Så kanske ni kan göra som Cornelia och köpa några lotter.
Så att jag får semester någon gång.
Just ja, Cornelia kompis.
Det är meningen att man betalar direkt när man köper lotter...
Nu måste jag ta tass om Mattes ryggskott.
Annars blir det nog aldrig bra.
Mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards