livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 27 juni 2020

Av Mimmi - 27 juni 2020 18:29


Mjau, idag har Matte hjälpt mig att räkna alla ingående belopp och att dra av portot från det.
Vi räknade flera gånger för säkerhets skull.
Och sedan fick jag swisha 3227 kronor till Södertälje katthem!
Min absoluta favoritsysselsättning.
Att swisha pengar till behövande katter!
Det gör så gott i mitt lilla katthjärta.
Jag har ju själv varit en behövande katt en gång i tiden.
Visserligen saknas det fortfarande en betalning men jag är säker på att den kommer in.
Dessutom måste jag nämna att Kerstin har donerade 100 kronor till auktionen också.
Matte och jag vill tacka igen alla som har deltagit och vi hoppas att ni vill vara med igen på nästa auktion som kommer någon gång i augusti.
Sedan bloggar jag ju som vanligt varje dag för alla som vill läsa.
Men det vet ni ju.
Mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards