livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 13 mars 2020

Av Mimmi - 13 mars 2020 19:59


Mjau, jag tänkte bara påpeka att jag är en riktig exklusiv konstnär.
Det hoppas jag att ni förstår.
Mina konstverk är inte bara kreativa utan även vackra.
Det har Matte bekräftat för mig.
Hon har nämligen sett bilder på ansiktsboken av lite mer tvivelaktiga konstnärer.
Och eftersom de också kallar sig för konstnärer så kände jag att jag ville peka på skillnaden.
Jag hoppas att ni är tillräckligt smarta för att kunna se de olika konstinriktningar.
Själv tar jag bestämt avstånd från tvivelaktiga konstnärer!
Sedan hoppas jag att vinsterna har börjat trilla in hemma hos er.
Trevlig helg och mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards