livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 10 september 2019

Av Mimmi - 10 september 2019 17:21


Mjau, jag måste berätta mer om Tommi.
Den stackaren är nämligen inte frisk än.
Han har varit inlagd hos veterinären sedan igår morse eftersom det där med att äta inte var populärt i alla fall.
De har tagit prover om allt möjligt.
Och det har visat sig att hans tänder inte är någon höjdare.
De som sitter längst bak är lösa och tandköttet är inflammerad.
De måste bort.
Nu ska han få komma hem ikväll och vi får hoppas att han får i sig lite mat fram till måndag, då ska han till tandläkaren.
Jag ryser bara jag tänker på det!
Min stackars kompis...
Kommer han att bli tandlös?
De ska röntga tänderna och se hur det blir.
Visst fortsätter ni att hålla tummarna och tassarna?

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards