livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 2 mars 2019

Av Mimmi - 2 mars 2019 22:23


Mjau, ett stort tack till alla mina och Mattes vänner som deltog i lotteriet eller donerade pengar.
Vår vän blev mycket glad och lättad och tacksam över hjälpen!
Det känns skönt att kunna hjälpa någon som behöver det.
Och vi vet ju aldrig om eller när vi kommer att hamna i en svår situation själva och behöver hjälp.
Då är det bra att ha vänner som kan hjälpa till.
Vi fick faktiskt ihop en bra slant tack vare er.
Och för att visa er min tacksamhet så kommer jag att visa er imorgon hur man gymnastiserar med kattmynta.
Jag har utvecklat ett perfekt sätt att njuta av lite kattmynta och samtidigt hålla mig smidig.
Mjau!

Av Mimmi - 2 mars 2019 10:39


Mjau, vanligtvis brukar jag bara hjälpa behövande katter.
Men nu gäller det en behövande kattälskare.
Så jag kör ett lotteri.
Det finns 35 lotter och varje lott kostar 20 kronor.
Man kan vinna en ugnsvante, ett plånboks- och mobilfodral, glasunderlägg och ett nyckelhänge.
Vill ni vara med och hjälpa?
Lämna ett meddelande om hur många lotter du vill köpa.
Eller lämna meddelande på Facebook, mejl eller sms.
Dragning sker när alla lotter är sålda.
Det finns en massa bilder på alla vinster på Facebook.
Kan vi hjälpas åt?

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards