livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Mimmi - 1 augusti 2016 15:00


Hejsan allihopa, Rufus här!

Tänkte göra min röst hört här eftersom jag tycker att Mimmi ger en felaktig bild av mig.


 

Jag är en mycket stilig kattherre i mina bästa år!

Att jag sen råkar vara väldigt charmig är väl bara ett plus?


 

Dessutom har jag kännt Mimmis matte mycket längre än Mimmi själv.

Det måste ju ge mig vissa vänskaps- och kärleksfördelar.

Och när det kommer till gos och ömhetsbetygelser så brukar jag ta för mig ordentligt.

Inte som vissa skygga damer som helst undviker all kroppskontakt.


 

Och jag älskar Mimmis matte!

Hon är världsbäst på att klappa en i evigheter.

Dessutom är det mycket enkelt att betutta henne så hon umgås med mig mycket mer än vad hon hade tänkt.

Hon kan inte motstå mina smäktande blickar heller.


 

Jag tror inte att du fattar vad du går miste om, Mimmi.

Så här kan jag ligga i timmtal.

Mysigaste mys!

Så du får ursäkta mig.

Men så länge du inte utnyttjar din mattes mysfaktor så tänker jag hålla tillgodo.

Hon har så mycket kattkärlek i sig och den måste ju ta vägen någonstans!

Så länge hon bara få klappa dig med blicken och rösten så tänker jag ta den fysiska biten.

Du kan väl gräva ner stridsyxan och gilla läget?

Snälla?


Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards