livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Mimmi - 29 april 2016 09:55


Men Matte!!!
Vad har du ställt till med nu då?
Vaddå inte ditt fel?
Det var ju du som grejade med persiennen!
Vaddå du ville dra upp den en bit för att jag skulle få ännu bättre utsikt?
Det blev ju tvärtom!
Nu kan jag knappt se ut alls.
Jag kan inte längre ligga och ha utsikt.
Jag måste stå upp för att se ut!
Det är ju hemskt!!!
Dessutom ser det faktiskt inte klokt ut.
Vaddå inte ditt fel att tråden gick av?
Det var ju du som drog i den!
Okej, jag kan köpa att det inte är ditt fel att den sen fastnade med kanten så där tokigt.
Men att jag ska se det som en konstinstallation är faktiskt för mycket begärt!
Dumma dumma Matte.

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards