livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Mimmi - 10 mars 2016 19:57


Vad är det jag ser?
En garnnysta???
Åh........
Vet ni vad det betyder?
Mord!
Kallblodigt mord.
Alla garnnystan måste dö!
Och jag är expert på det.
Kom ner från bordet din lilla jävel!
Nu ska jag visa dig vem det är som bestämmer.
Haha...
Snart är det slut med dig.
Jag ska bara vira dig hundra gånger runt bordsbenen först...

Åh, hej Matte!
Är du hemma nu?
Jag?
Jag har varit så snäll så.
Vaddå?
Nej, jag har inte dödat garnnystan.
Den var hyperaktiv och anföll mig!
Jag svär!
Men jag var ju tvungen att försvara mig, det förstår du väl?
Kan jag få lite godis nu?!

Av Mimmi - 10 mars 2016 06:30

 

Ibland är vi väldigt energisnåla här hemma.

Men jag är definitivt bäst på det!

Matte har ingen chans att komma upp på min nivå...


Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards