livet-enligt-mimmi

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Mimmi - 26 juli 2015 09:00


Matte och jag tänker köra en liten auktion till förmån av Djurens Chans.

De har gett mig en chans en gång i tiden och nu vill jag ge de hemlösa katter som behöver hjälp just nu en chans till ett bättre liv.

Eftersom jag har det så bra. (Bortskämt, säger Matte...)

Det handlar om tre olika paket.

Två till oss katter och en till kattbetjänten.


Ett matpaket:

        Fyra fina portionsförpackningar från Sheba och tre exklusiva från Applaws plus en förpackning med Vitakrafts godis-sticks. Allt fri från spannmål och socker naturligtvis!


Ett lekpaket:

    En mjuk liten basketboll, en taggboll, en mus som är min Billys kusin, en spiral som kan rulla och hoppa och inte minst en musgömma med en cirkulerande mus som du kan jaga i all oändlighet.


Och ett paket till din snälla tvåbening som förstås har budat på mat- och lekpaketet till dig!

 

Fråga bara inte mig vad det är. Det ser tråkigt ut och det går inte att varken äta eller snurra runt...


Gå nu genast in på facebook och buda med alla fyra tassar!

Eller putta dit din tvåbening med bestämda morr.

Det är ju faktiskt för en bra sak.


Auktionen hittar du på min facebooksida Mimmi Hittekatt.

OBS: då det inte gick att buda på min sida (är väl någon dumm råtta som gnagat där) så ligger auktionen nu på Djurens Chans sida!!!

Den som vinner respektive auktion sätter in pengarna till Djurens Chans konto Plusgiro: 584660-5 Bankgiro: 716-9550 .

Märk inbetalningen med Mimmi Mat / Mimmi lek / Mimmi chromecast.  


Auktionen avslutas på fredag 31/7 klockan 19:00.

Observera att du bara kan buda på facebook under originalinlägget! (Hos Djurens Chans)

Sprid / dela gärna vidare!

Mjau!

Presentation


Mjau, jag heter Mimmi och är en före detta hemlös katt som för fyra år sen har skaffat egen Matte och lägenhet. Jag avslöjar detaljer ur mitt liv, mina funderingar om Matte och mina försök att förändras från en skygg katt till en trygg katt.

Omröstning

Kan du tänka dig att adoptera en hemlös katt?
 Det har jag redan gjort
 Går och funderar på det
 Kanske
 Nej, jag vill ha en kattunge
 Nej, jag är allergisk
 Nej, jag tycker inte om katter
 Nej, jag kan inte ha husdjur just nu
 Jag vill ha tips på hur man gör

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards